grafika: mat. pras.
Zgodnie z zapowiedzią sprzed kilku dni DJ Khaled opublikował nową piosenkę i teledysk. W „No Brainer” artystę wspierają Justin Bieber, Chance the Rapper i reprezentujący grupę Migos Quavo. Piosenka jest drugim singlem zapowiadającym nadchodzącą płytę Khaleda „Father of Asahd”. Wcześniej artysta zaprezentował piosenkę “Top Off”, do której dograli się JAY-Z, Future i Beyonce.
Bieber, Chance i Quavo pojawili się już wspólnie w kawałku Khaleda. Całą tróję mogliśmy usłyszeć w „I’m the One”, jednym z singli promujących ubiegłoroczną płytę „Grateful”. Piosenka znalazła się na szczycie zestawienia najpopularniejszych singli w Stanach. O ile Khaled, Bieber i Quavo mieli już możliwość otwierać listę Billboard Hot 100, o tyle dla Chance’a była to pierwsza taka sytuacja w karierze.
DJ Khaled podróżuje obecnie po Stanach u boku Beyonce i JAYA-Z. DJ i producent otwiera występy Carterów w ramach trasy „On The Run II”.
Khaled produkuje… mydło
Muzycy mają różne pomysły na zarobienie dodatkowych pieniędzy. Oczywiście najłatwiej zarobić na koszulkach i gadżetach, ale jeszcze dalej postanowił pójść DJ Khaled.
Producent był gościem programu Conan Show. DJ Khaled zdradził trochę informacji o nowej płycie “Father of Asahd”, zapowiadając przy okazji opublikowany właśnie singiel. Niestety, artysta nie ujawnił, kiedy nastąpi premiera krążka. Podzielił się także nietypowymi pomysłami – zapowiedział, że do sprzedaży wprowadzi swoją linię mydła. Na ten pomysł wpadł podczas wakacji w Meksyku.
– Robię własne mydło. Jestem tutaj, aby dzisiaj to ogłosić. To jest szalone, że o tym mówimy, ale zamierzam robić mydło – powiedział DJ Khaled. – Pozwól, że zapytam fanów: jeśli pójdziesz do sklepu i zobaczysz kolejne mydło i moje mydło, które kupisz? – zapytał.
DJ Khaled wypowiadał się kilka razy na temat produktów marki Dove, o czym można przekonać się na poniższym wideo. – Kluczem do sukcesu jest mydło Dove. Zaufaj mi.