fot. kadr z wideo
Kilka miesięcy temu pisaliśmy o sieci Lidl w kontekście ich kampanii nawiązującej do tytułów rapowych kawałków. Marka promowała swoje produkty odwołując się m.in. do Maty, Taco Hemingwaya czy Post Malone’a. Tym razem jednak niemiecka sieć stała się wrogiem jednego z polskich raperów. Lidl promuje się obecnie kampanią, której bohaterami są Jan Matejko, Mieszko I i Szewczyk. Sieć zachęca reklamami do oszczędzania, a Belmondo zarzuca jej „profanowanie” wybitnego polskiego malarza. W usuniętym już instagramowym poście raper pisał:
– Ogłaszam oficjalny bojkot sieci niemieckich sklepów Lidl za profanowanie mistrza Matejki oraz za wprowadzanie do Polski produktów gorszych niż w Niemczech.
Po tym jak Młody G ogłosił na Instagramie bojkot Lidla, postanowił… sprzedać swój profil. Raper zachęca fanów do obserwowania konta @poppyndemthangs, tymczasem @belmondziak_sztossinger ma szansę znaleźć wkrótce nowego właściciela.
– Dużo osób jest przerażonych, że pozbywam się konta na Instagramie, co mnie dziwi trochę, bo jak ktoś mnie zna, wie, że nie lubię gadać z ludźmi, którzy nie mają pojęcia o tym, o czym mówią. A tu co chwilę nap***ala ktoś, wysuwając totalnie pochopne wnioski, nie znając kulis itd., także nie chce mi się tego czytać po prostu i tyle. Będzie nowe konto, ja nie będę tego obsługiwał i tyle. Jak ktoś chce, zapraszam na DM albo na maila i za jakiś niewielki grosz, możemy ponegocjować coś i tyle. Równie dobrze mógłbym usunąć to konto, ale po co, jak można jakiś niewielki grosz przytulić – mówi Belmondziak, po czym dodaje: – Je**ć Instagram i ten cały establishment spi***ony nowoczesny. Pozdrawiam.