Reebok ogłosił inaugurację wyjątkowej współpracy z 14-krotną lauretką nagrody Grammy® – piosenkarką, autorką tekstów, producentką, aktorką i filantropem – Alicią Keys. Zaprojektowana przez artystkę limitowana kolekcja, będzie częścią jesienno-zimowej kolekcji Reebok Classics na rok 2012.
Współpraca Alicii z Reebokiem startuje wraz z premierą jej autorskiej kolekcji na Jesień/Zimę 2012. Amerykańska piosenkarka zaprojektowała własne wersje jej ulubionych modeli – Freestyle Hi (znane potocznie jako 5411), Freestyle Double Bubble, Classic Nylon Slim i Princess, które dostępne będą w sklepach FOOT LOCKER EUROPE od 1 listopada. Alicia pracowała wraz z ekipą designerów Reeboka, doglądając każdego szczegółu, od wyboru materiałów po kolorystykę produktów. Kolekcję, wykonaną z najlepszych materiałów, według najnowszych wzorców, na pewno docenią trendsetterzy – zarówno nastoletni, jak i nieco starsi.
Zostałam fanką Reeboka kiedy tylko pierwszy raz założyłam parę 5411-ek – mówi Alicia Keys. Współpraca z Reebokiem i projektowanie tej kolekcji było wspaniałym doświadczeniem, ponieważ mogłam sprawdzić swoją kreatywność w zupełnie nowej dla mnie dziedzinie. Reebok jest jedną z tych niewielu marek, które wytrzymały próbę czasu, także współpraca z nimi bardzo mi pasuje.
Firma Reebok wesprze launch kolekcji startem nowej, globalnej kampanii Classics Women, z Alicią Keys w roli głównej. Wyreżyserowany przez Samuela Bayera pełen emocji spot nakreśli drogę Alicii na szczyt kariery na tle realiów Nowego Jorku – jej ukochanego, rodzinnego miasta. W Polsce kampania będzie wspierana przez działania PR oraz social media.
Alicia od dawna sama jest fanką Reeboka, my także od lat bardzo cenimy to, co robi. Pasujemy więc do siebie doskonale. Współpraca z Alicią nie jest po prostu kontraktem opartym o promocję obuwia, ale możliwością na pokazanie pozamuzycznej kreatywności tej wybitnej artystki. Bardzo blisko pracowaliśmy przy projektowaniu jej wyjątkowej kolekcji i materiałów do kampanii. Wszystko doskonale oddaje wartości jakim hołduje Alicia i Reebok – chęć wspierania młodych kobiet na całym świecie – mówi Todd Krinsky, Head of Reebok Classics.