Nowy klip Eminema

Raper promuje tegoroczny album Lyrical Lemonade.


2024.03.14

opublikował:

Nowy klip Eminema

fot. mat. pras.

W lutym na rynku pojawił się album „All Is Yellow” sygnowany przez Lyrical Lemonade, czyli zasłużony dla hip-hopu brand Cole’a Bennetta.

„All Is Yellow” to ucieleśnienie ducha marki Lyrical Lemonade, a oryginalność bije z każdego kawałka. Eminem idzie na całość w „Doomsday 2”. Latto, Swae Lee i Aminé brzmią jak ogień w „Special”. W niezapomnianym „First Nights” swoje talenty komponują Juicy J, Denzel Curry, Lil B ramię w ramię z Teezo Touchdown i Cochise. W sieci pojawiło się nowe wideo promujące krążek.

Tym razem Bennett zdecydował się na zilustrowanie kawałka Eminema. W „Doomsday 2” cameo zaliczyli m.in. Denzel Curry, Big Sean i Cordae. Zobaczcie charakterystyczne dla stylu Lyrical Lemonade, zawierające sporo czarno-żółtych aspektów wideo.

Cole Bennett założył blog i markę Lyrical Lemonade w 2013 i rozpoczął własną rewolucję. Od tego czasu LL stało się jedną z najbardziej liczących się i wpływowych nazw w biznesie. Kanał YouTube liczy niemal 21 mln subskrypcji oraz prawie 11 miliardów wyświetleń. Lyrical Lemonade organizuje także wydarzenia na żywo i sprzedaje merch.

Bennett odpowiada za jedne z najbardziej głośnych teledysków ostatniej dekady, w tym „Lucid Dreams” Juice WRLD i „Godzilla” Eminema z udziałem Mike’a Tysona i Dr. Dre. Cole reżyserował klipy między innymi dla takich artystów jak Justin Bieber, The KID LAROI, Lil Durk, Machine Gun Kelly i blink-182. Pitchfork nazwał klip Ski Mask The Slump God „Catch Me Outside” jednym z lepszych w latach 2010-2019. Szef Lyrical Lemonade odpowiada też za „Peaches” Jacka Blacka z „Super Mario Bros. Film”.

Cole Bennett otrzymał dwie nominacje do BET Hip-Hop Awards za Klip roku oraz otrzymał Streamy Awards za Najlepsze zdjęcia. Do innych przedsięwzięć Lyrical Lemonade należy m.in. Summer Smash Festival oraz współprace z wieloma markami, w tym JORDAN.

Polecane