Natalia Kukulska, Piotr Kupicha i Justyna Steczkowska dla kampanii Music For Life

Słuchaj, Klikaj, Pomagaj!


2012.05.03

opublikował:

Natalia Kukulska, Piotr Kupicha i Justyna Steczkowska dla kampanii Music For Life

W sobotę, 28 kwietnia 2012 roku, ruszyła muzyczna machina pomocy dzieciom – społeczna kampania Music For Life, pod hasłem: Słuchaj, Klikaj, Pomagaj!

Kampania Music For Life powstała z myślą o wszystkich, którzy kochają muzykę i chcą pomagać. Poprzez specjalnie stworzoną platformę internetową musicforlife.pl możesz oddać swój głos na ulubiony utwór i jednocześnie jednym kliknięciem pomóc chorym dzieci. Kampanię honorowo wspierają artyści polskiej sceny muzycznej, a wśród nich m.in.: Maryla Rodowicz, Lora Szafran, Michał Urbaniak, Halinka Mlynkova czy Paweł i Łukasz Golcowie, a ambasadorami Music For Life są: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska i Piotr Kupicha. Wygraną w konkursie Music For Life jest 20 000 zł.

 

Inicjatorem i organizatorem kampanii Music For Life jest Fundacja ORIMARI, a patronat medyczny nad akcją objęło Centrum Zdrowia Dziecka.

Na musicforlife.pl odkryjesz muzyczne talenty, posłuchasz nowych wykonawców a jednocześnie głosując na swój ulubiony utwór jednym kliknięciem pomożesz chorym dzieciom. Portal tętnić będzie muzyką, aktualnościami o gwiazdach, informacjach o koncertach, imprezach w klubach oraz nowościach na rynku muzycznym. W ramach Music For Life cyklicznie odbywać się będą także muzyczne wydarzenia, promujące ideę kampanii. Akcja obecna będzie również na wybranych festiwalach, koncertach gwiazd oraz wielu inicjatywach związanych z muzyką.

 

Założenia i etapy kampanii Music For Life

 

ETAP I /kwiecień 2012

Na I etapie kampanii Music For Life artyści mogą się logować oraz umieszczać swoje utwory na musicforlife.pl z możliwością ich odsłuchiwania przez internautów.

Od tego czasu na musicforlife.pl będzie można również zapoznać się ze szczegółową ideą kampanii, artystami polskiej sceny muzycznej, którzy wspierać będą akcję oraz zapoznać się z informacjami o koncertach, imprezach w klubach oraz nowościach na rynku muzycznym.

 

ETAP II /czerwiec 2012

W pierwszej połowie czerwca 2012 roku rozpocznie się II etap kampanii, a wraz z nim na portalu musicforlife.pl zostanie uruchomiona możliwość głosowania przez internautów. Głosujący będą mieli możliwość oddania głosu na utwór i jednocześnie jednym kliknięciem przekazania dowolnej kwoty na określony cel charytatywny.

Na tym etapie zespoły mogą śledzić wybory internautów oraz obserwować jak kształtuje się zbiórka środków na cel charytatywny.

Wykonawca, który zbierze największą ilość głosów od internautów otrzyma nagrodę 20 000 zł.

Dla głosujących również przewidziane są atrakcyjne nagrody.

 

ETAP III /październik 2012

W październiku 2012 roku nastąpi uroczyste zakończenie I edycji konkursu Music For Life, które będzie miało charakter wydarzenia muzycznego promującego ideę kampanii.

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE Music For Life

Wszystkich wykonawców chętnych do udziału w konkursie zapraszamy do nadsyłania swocich zgłoszeń, w skład którego wchodzi: bio wykonawcy, zdjęcie, utwory – od 1 do 3 poprzez stronę musicforlife.pl.

O Fundacji ORIMARI

Kampania Music For Life powstała z inicjatywy założycielki Fundacji ORIMARI, Marzenny Szustkowskiej. Fundacja OROMARI istnieje od 2006 roku a tylko w ciągu ostatnich trzech lat podczas organizowanych przez Fundację imprez charytatywnych udało się zebrać 1 milion 685 tysięcy złotych. Środki te w całości zostały przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. Fundacja ORIMARI przez kilka lat prowadziła kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci, w ramach której zrealizowała program badań profilaktycznych w domach dziecka na terenie całego kraju. Fundacja finansuje również programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opiekuńczo – wychowawczych. Fundacje jest także inicjatorem i organizatorem cyklicznych imprez, które realizuje wraz z siecią hoteli Starwood Hotels & Resorts, Smaki Doba i Słodki Smak Dobra.

Oficjalna strona Fundacji: www.orimari.pl

Polecane