Tinder najwyraźniej chce ocieplić nieco wizerunek. Wyzwanie Put Yourself Out There Challenge ma polegać na tym, żeby użytkownicy randkowej aplikacji publikowali na swoich social mediach, zrzuty z Tindera. Cała akcja ma na celu pokazanie użytkownikom, że profile tworzone wewnątrz apki są autentyczne i ludzie korzystający z serwisu są ludźmi z krwi i kości i nikogo nie udają. Sto osób, które opublikują screeny z Tindera ma szansę wygrać po 10 tysięcy dolarów. Przy publikacji należy użyć #PYOTChallenge.
W filmie reklamującym akcję Megan mówi:
– Chcę, aby każdy czuł się komfortowo, dzieląc się swoim autentycznym ja w Internecie. Współpracuję z Tinderem, aby przekazać milion dolarów żeby docenić ludzi, którzy pokazują w apce prawdziwe ja. Pokazując tych, którzy są ta sobą, chcemy ośmielić inne osoby, które nie są tak pewne siebie.
Wyzwanie trwa do 31 grudnia.