fot. kadr z wideo
Premierze „Creeps”, materiału, w którym Quebonafide pokazuje, jak mieszka, towarzyszył limitowany drop błękitnych polówek z logo QueQuality stylizowanym na herb klubu piłkarskiego. To właśnie w takiej polówce oglądamy rapera przy każdej okazji w ostatnich miesiącach. Wytwórnia przygotowała limitowany do 500 sztuk nakład ubrań w czterech rozmiarach – S, M, L i XL. Po 40 minutach od premiery w sprzedaży było już zaledwie kilka „esek”, chwilę później całość została wyprzedana. Warto wspomnieć, że polo z białym kołnierzykiem nie pojawiło się w QueShopie, ale na Allegro, którego nazwa pada także także w „Creeps”. Wcześniej Quebo sprzedawał w tym serwisie używane ubrania ze swojej szafy, przekazując uzyskane w ten sposób pieniądze na cele charytatywne.
Sprawdź też: Fanka Malika – „Wreszcie mam swojego ulubionego artystę na dup*e”
Stylówka z „Romantic Psycho” pojawiła się już na okładce magazynu krzyżówkowego i na polówki. Co będzie następne?