„Formuła koncertów zaskoczy wszystkich zgromadzonych: nie będzie wydzielonych stref i sektorów, z których zwykle ciężko dostrzec, co się dzieje na scenie. Widzowie, będą nie tylko świadkami, ale i uczestnikami prawdziwego spektaklu, mając swoich ulubionych wykonawców niemalże na wyciągnięcie ręki” – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. „Co więcej, wydarzenie nie zakończy się wraz z ostatnim utworem. Nasi goście będą mogli kontynuować dobrą zabawę w jednym z poznańskich klubów” – dodaje.
Bilety na koncerty będzie można zdobyć wyłącznie w konkursie Lecha Premium. Ich liczba jest ograniczona, aby zagwarantować kameralną atmosferę wydarzeń. Strona internetowa akcji już ruszyła, a do sprzedaży trafiły promocyjne opakowania piwa Lech z kodami, które należy zbierać na internetowym koncie. Ci, którym nie uda się wygrać biletów na koncerty, będą je mogli śledzić dzięki relacji na żywo, na stronie www.lech.pl. Kamery, zainstalowane w Browarze pokażą wszystko to, co będzie się działo na scenie, a nawet poza nią.