Termin zgłoszeń minął 13 listopada o godz. 16.00. Do tego czasu do kancelarii Burmistrza Jarocina wpłynęły oferty: Cam Media S.A. z Warszawy, Eventcom z Gdyni oraz Go Ahead z Poznania. Ich otwarcia dokona komisja przetargowa, która na tym etapie ma za zadanie sprawdzić, czy spełniają one warunki udziału w postępowaniu.
Oferenci spełniający niezbędne w postępowaniu wymagania zostaną następnie zaproszeni do rozmów, po których wybrani spośród nich złożą oferty ostateczne czyli koncepcje artystyczne Jarocin Festiwal 2010 z uwzględnieniem obchodów przypadającej w przyszłym roku 30 rocznicy organizacji I Przeglądu Muzyki Młodej Generacji w Jarocinie. Uzupełnieniem wizji artystycznej i muzycznej festiwalu będzie musiało być kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej pod względem bezpieczeństwa, gastronomii, technicznym, sanitarnym etc.
Budżet przyszłorocznego Jarocin Festiwal wyniesie co najmniej 1 mln zł (z uwzględnieniem wkładu Miasta wysokości ok. 300 tys. zł).