Gibson otwiera wytwórnię muzyczną i zapowiada nowy album Slasha

Zaskakujący krok marki słynącej z produkcji instrumentów.


2021.07.27

opublikował:

Gibson otwiera wytwórnię muzyczną i zapowiada nowy album Slasha

fot. Karol Makurat / tarakum.pl

Przez ostatnie 127 lat Gibson – kultowa amerykańska marka instrumentów – była synonimem tworzenia i kształtowania brzmienia różnych gatunków muzycznych dla wielu pokoleń muzyków. Gibson ogłosił dzisiaj uruchomienie Gibson Records, z siedzibą w Music City, Nashville, TN, a strategicznym partnerem Gibson Records została wytwórnia BMG.

W ciągu ostatnich dwóch i pół roku Gibson zapoczątkował udane inicjatywy muzyczne oparte na ich kultowych markach, gitarach premium i niesamowitych artystach. Nie wspominając o przedsięwzięciach, które ponownie pobudziły fanów Gibsona i całą społeczność muzyczną: Gibson Artist Collections, Gibson TV, Gibson App, Gibson Generation Group (G3), Gibson Gives i nowo otwarty Gibson Garage w Nashville. Gibson Records to kolejny ważny krok przyczyniający się do ewolucji partnerskiej współpracy z artystami.

Kultowa muzyka, która inspirowała ruchy pokoleniowe, była nagrywana na gitarach Gibsona, od kiedy tylko można było te nagrania rejestrować. Gibson Records będzie współpracować z artystami Gibsona, aby produkować, nagrywać i promować ich twórczość, rozpowszechniając moc tej muzyki, tworząc i dostarczając gitarową muzykę w różnych gatunkach fanom na całym świecie.

Uruchomienie wytwórni płytowej, która służy naszym artystom, jest naturalną ewolucją naszej 127-letniej historii. Gibson Records będzie współpracować z artystami Gibsona, aby uchwycić, nagrywać i promować ich muzykę w ramach przyjaznego dla artystów partnerstwa – mówi Cesar Gueikian, prezes marki Gibson Brands. – Gibson Records sprawi, że wszyscy w Gibson skupimy się na potrzebach naszego artysty, z większym zaangażowaniem i większą stycznością z muzyką. Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem Gibson Records oraz ogłoszeniem, że Slash jest pierwszym artystą, który podpisał z nami kontrakt oraz że nawiązaliśmy współpracę z wytwórnią BMG.

Wytwórnia Gibson Records ogłosiła również, że przy tym wydawnictwie nawiązała strategiczną współpracę z BMG, czwartą co do wielkości firmą muzyczną na świecie.

To zaszczyt, że ta płyta będzie pierwszym wydawnictwem w nowej wytwórni Gibson Records – komentuje Slash. – To z pewnością szczyt naszej współpracy, a działając tak blisko z Gibsonem przez tak długi czas, wiem, że będzie to wytwórnia, która naprawdę twórczo wspierać będzie swoich artystów. Mam tutaj na myśli nie tylko siebie, ale wszystkich artystów, z którymi zdecydują się pracować. Jest idealna.

Współpraca z Gibson Records i BMG stanowi ekscytującą i wyjątkową okazję do odkrywania nowych pomysłów na marketing i promocję płyty – dodaje Jeff Varner, współzałożyciel Revelation Management Group (długoletni menedżer Slasha). – Pokazuje to prawdziwe zaangażowanie ze strony Gibsona wobec społeczności artystów i będzie służyć jako wzór dla przyszłych wydawnictw artystów. Współpraca z Cesarem i zespołem Gibsona zapewniła świeże podejście do tego, jak możemy wspierać wydanie albumu.

BMG gratuluje Gibsonowi uruchomienia nowej wytwórni i jest dumna ze współpracy z Gibson Records przy wydaniu inauguracyjnego albumu – mówi Thomas Scherer, prezes BMG Repertoire and Marketing, (Nowy Jork i Los Angeles). – To idealne połączenie dwóch globalnych marek, które charakteryzuje niezrównane poszanowanie kultowych artystów i pełne szacunku podejście do obsługi ich kreatywnych talentów. Cieszymy się, że możemy być światowym partnerem nowego albumu Slasha z Mylesem Kennedy’m i The Conspirators i nie możemy się już doczekać, by zaprezentować ich nową muzykę fanom na całym świecie.

Polecane

Share This