Piosenkę odtworzono już blisko 215 milionów razy.
Rok 2015 pochodzący z Columbus w stanie Ohio Tyler Joseph i Josh Dun, tworzący duet Twenty One Pilots, będą wspominać miło. Młodzi Amerykanie doczekali się płyty numer jeden na „Billboardzie”, którą został ich czwarty studyjny album „Blurryface”. Zaś na początku tego roku triumfy święci promująca go singlowa piosenka „Stressed Out”.
Stylistycznie zawieszona gdzieś pomiędzy indie popem a indie rockiem oraz doprawiona hip-hopem piosenka „Stressed Out” została zilustrowana zabawnym wideoklipem, który do tej pory obejrzało na YouTubie ponad 214 mln internautów.
Utwór „Stressed Out” świetnie radzi sobie na listach przebojów, w notowaniach najchętniej prezentowanych piosenek w amerykańskich stacjach radiowych, jak również w serwisach streamingowych. Wg magazynu Billboard to w tej chwili trzeci najważniejszy utwór na świecie.
W USA na liście najchętniej prezentowanych piosenek w radiu (US TOP 40 Radio) kompozycja zajmuje obecnie miejsce drugie, szczyty okupuje również w zestawieniu „Modern”. Utwór okupuje także topowe miejsca w notowaniu serwisu iTunes oraz w zestawieniu aplikacji Shazam. Singel w USA i Kanadzie jest już platynowy.
Piosenka „Stressed Out” właśnie pojawiła się na European Airplay Top 200, czyli na liście piosenek najchętniej odtwarzanych w europejskich rozgłośniach radiowych i bardzo szybko pnie się w górę.
Płyta „Blurryface” to 14 piosenek, w których indie rock wzbogacony jest o hip-hop, punk, popowe melodie i wspaniałe ilustracyjne dźwiękowe pejzaże. Produkcja to dzieło czterech panów, Ricky’ Reeda (m.in. Jason Derulo), Mike’ Elizondo (m.in. Mastodon, Regina Spektor, Tegan And Sara, Avenged Sevenfold), Mike’ Crosseya (m.in. Foals) i Tima Andersona.