Sukces charytatywnego „Everybody Hurts”

Jest to najszybciej sprzedający się singel na Wyspach od 2000 roku


2010.02.11

opublikował:

Sukces charytatywnego „Everybody Hurts”

Od czasu poniedziałkowej premiery kawałek kupiło 200 tysięcy słuchaczy. Wynik ten dotyczy wyłącznie internetu, bowiem singiel w wersji CD ukaże się dopiero 22 lutego.

Charytatywny singiel doczekał się teledysku

Wśród wykonawców, którzy wzięli udział w akcji zainspirowanej przez Simona
Cowella, która miała na celu stworzenie nowej wersji przeboju „Everybody
Hurts” R.E.M znalazł się Robbie Williams wraz z zespołem Take That a
także, Kylie Minogue, Susan Boyle, Cheryl Cole, JLS, Leona Lewis, Mika,
Rod Stewart, Westlife, James Morrison, James Blunt, Mariah Carey, Miley
Cyrus oraz wielu innych.

Kawałek trafił do sprzedaży 7 lutego

Pieniądze ze sprzedaży singla przeznaczone zostaną na konto poszkodowanych w wyniku trzęsienia ziemi na Haiti.

Polecane