Rihanna ofiarą nieprzemyślanej reklamy Snapchata

„Wydaliście pieniądze, aby przypomnieć o czymś, co przyniosło wstyd ofiarom przemocy domowej”.


2018.03.15

opublikował:

Rihanna ofiarą nieprzemyślanej reklamy Snapchata

Foto: @piotr_tarasewicz / @cgm.pl

Snapchat opublikował niedawno kontrowersyjną reklamę, w której zapytano użytkowników, czy wolą „spoliczkowanie Rihanny” czy „uderzenie Chrisa Browna”. To oczywiste nawiązanie do sytuacji sprzed blisko dekady, kiedy to Brown będący wówczas partnerem Rihanny, pobił wokalistkę z Barbadosu.

Snapchat przeprosił za tę publikację i wydał oświadczenie o treści: – Reklama została sprawdzona i zatwierdzona przez pomyłkę, ponieważ narusza nasze wytyczne dotyczące reklam. Natychmiast usunęliśmy reklamę w zeszły weekend, gdy tylko się zorientowaliśmy.

Rihanna odniosła się do tego oświadczenia, pisząc: – Wydaliście pieniądze, aby przypomnieć o czymś, co przyniosło wstyd ofiarom przemocy domowej i zrobiliście z tego żart! Tu nie chodzi o moje osobiste uczucia… ale o wszystkie kobiety, dzieci i mężczyzn, którzy w przeszłości byli ofiarami przemocy domowej, a w szczególnie o tych, którzy jeszcze tego nie przeżyli… zawiedliście nas!

Polecane