– Zainteresowanie jest olbrzymie – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Bardzo dziękujemy za wszystkie spotkania, telefony i maile. Cieszę się z tak dużej i pozytywnej reakcji, gdyż założyliśmy sobie, że to czasopismo ma powstawać przy czynnym udziale branży muzycznej. Dziękujemy za całe mnóstwo uwag i sugestii, które sukcesywnie będziemy uwzględniać w kolejnych wydaniach „Rynku Muzycznego” – dodaje.
Tematem nowego numeru „Rynku Muzycznego” jest artykuł poświęcony rozwojowi funkcjonujących na polskim rynku wytwórni płytowych, który polecamy szczególnie z uwagi na towarzyszącą mu rozmowę z Piotrem Kabajem, dyrektorem generalnym EMI Music Poland. Dużo uwagi w bieżącym numerze poświęcono handlowi detalicznemu, wart lektury jest bez wątpienia raport dotyczący kondycji i rozwoju sklepów muzycznych w Polsce. Polecamy również interesujący artykuł dotyczący rynku muzyki filmowej, będący zapowiedzią cyklu „Muzyka a…”. Poza tym, wywiady m.in. z Markiem Kościkiewiczem, Leszkiem Gnoińskim czy przedstawicielami pierwszej charytatywnej wytwórni płytowej Rak`n`Roll, a także artykuł poświęcony prawom autorskim, forum dotyczące targów muzycznych, branżowe aktualności i nowości, a na zakończenie felieton Artura Rawicza.
– Wszystkie poruszane przez nas zagadnienia mają za zadanie poszerzyć horyzonty myślowe i skłonić do postrzegania branży w sposób globalny – wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy czasopisma. – Zależy nam, aby tytuł wykraczał w swej formule poza ramy wydawnicze, będąc procesem integrującym poszczególne sektory branży muzycznej. Dzięki temu, stanowić będzie doskonałą platformę komunikacji promocyjnej i marketingowej.
„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.