Nowy „Rynek Muzyczny” już jest

Marcowe wydanie jest już dostępne.


2013.03.27

opublikował:

Nowy „Rynek Muzyczny” już jest

Marcowe wydanie czasopisma „Rynek Muzyczny” – pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego trafia na rynek. W kolejnym numerze popularnego magazynu przeczytamy między innymi o miejscach dystrybucji muzyki, projekcie ustawy o otwarciu zasobów publicznych czy perspektywach stojących przed światowym rynkiem muzycznym

Tematem numeru bieżącego wydania „Rynku Muzycznego” są miejsca dystrybucji muzyki, którym skrupulatnie przygląda się Dr Patryk Gałuszka – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Z pewnością warto tę lekturę poprzedzić zapoznaniem się z raportem dotyczącym perspektyw rozwoju branży muzycznej. W marcowym wydaniu przedstawiamy także zupełnie nową na rynku muzycznym inicjatywę, czyli Akademię Menedżerów Muzycznych. Przyglądamy się interesującym sklepom muzycznym, wydawnictwom i firmom z branży. Poza tym: forum będące echem artykułu „Muzyka a edukacja”, który publikowaliśmy w lutowym wydaniu, nowy cykl Fotografia Miesiąca, rynkowe nowości i aktualności, komentarze oraz sylwetki. Zachęcam do zapoznania się z kolejnym wydaniem „Rynku Muzycznego”.

W marcowym wydaniu miesięcznika redakcja rozmawia między innymi ze Stanisławem Trzcińskim z STX Jamboree, ekspertem na rynku medialnym i reklamowym specjalizującym się w marketingu muzycznym, Przemysławem Plutą, człowiekiem który w czasie, gdy w Polsce mówi się o apogeum kryzysu ekonomicznego, ściąga nad Wisłę chmurę Spotify czy Maciejem Nowakiem, redaktorem naczelnym „Magazynu Perkusista”.

Być może lektura „Rynku Muzycznego” nie należy do najłatwiejszych, ponieważ zawarty kontent cechuje się wysokim poziomem merytorycznym, a ciężkość gatunkowa podejmowanych tematów wymaga dogłębnego przeanalizowania – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy. – Tym bardziej cieszy mnie fakt, że grono miłośników ambitnej prasy z miesiąca na miesiąc rośnie, co nadaje dodatkowego sensu naszej pracy – podkreśla. – Wiemy już, że czasopismo stało się częścią rynku muzycznego, nieustannie jednak pracujemy nad tym, aby nasz udział w branży był coraz większy – pointuje.

 „Rynek Muzyczny” to pierwsze w Polsce muzyczne czasopismo branżowe. Biznesowo-handlowy charakter wydawnictwa ma w efekcie stwarzać skuteczne narzędzie pracy dla muzyków, firm i instytucji działających w obszarze polskiego rynku muzycznego. Czasopismo dostępne jest wyłącznie w prenumeracie, której szczegóły można otrzymać, pisząc na adres prenumerata@ironmedia.com.pl

Polecane