fot. mat. pras.
Niecierpliwie wyczekiwana premiera nowego albumu Depeche Mode zbliża się wielkimi krokami. „Memento Mori” ukaże się już w piątek. W wybranych salonach na fanów czekają niespodzianki. 24 marca w warszawskim Empiku w Westfield Arkadii otworzy się specjalna strefa Depeche Mode. Pierwsi fani, którzy kupią album „Memento Mori”, otrzymają specjalne gadżety z okazji premiery płyty. Ich liczba jest ograniczona, jednak sama strefa fana pozostanie otwarta aż do 25 kwietnia.
Mamy też dobrą wiadomość dla fanów spoza Warszawy. Limitowane gadżety czekają na całym kraju. Piątkowy poranek warto więc spędzić na spacerze do jednego z poniższych salonów – oczywiście z „Memento Mori” na słuchawkach.
Gadżety dla pierwszych fanów, którzy kupią „Memento Mori” znajdziecie w następujących Empikach:
Bielsko Biała Sfera
Bydgoszcz Focus
Częstochowa Gal. Jurajska
Gdańsk Galeria Bałtycka
Katowice Silesia
Kielce Echo (SP)
Kraków Galeria Krakowska
Lublin Plaza
Łódź Galeria
Łódź Manufaktura
Olsztyn Aura (SP)
Opole Karolinka (SP)
Ostrów Wlkp. Galeria (SP)
Piła Vivo
Poznań Plaza
Poznań Posnania
Rzeszów Galeria (SP)
Szczecin Kaskada
Toruń Copernicus (SP)
Wałbrzych Galeria (SP)
Warszawa Westfield Arkadia
Warszawa Złote Tarasy
Wrocław Magnolia Park
Wrocław Wroclavia
Zielona Góra Focus Park
„Memento Mori” to piętnasty album studyjny Depeche Mode – pierwszy w składzie Dave’a Gahana i Martina Gore’a po tragicznej śmierci współzałożyciela Andrew „Fletcha” Fletchera w 2022 roku. Płyta została wyprodukowana przez Jamesa Forda i Martę Salogni.
Przypominamy, że Depeche Mode odwiedzą w tym roku Polskę. 2 sierpnia artyści zagrają na PGE Narodowym, natomiast 4 sierpnia w krakowskiej Tauron Arenie.