Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia Music Lab odbędą się w dniach 25-27 października bieżącego roku w Poznaniu. Uznaliśmy, że ta impreza będzie doskonałą okazją, by na szerokim forum porozmawiać o kondycji polskich menedżerów muzycznych i wyzwaniach, przed jakimi stają – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. Do udziału w panelach dyskusyjnych zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskich wytwórni, instytucji, mediów oraz firm związanych z rynkiem muzycznym. Oczywiście, nie zabraknie także samych menedżerów, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach. Spróbujemy wspólnie zastanowić się nad aktualną sytuacją sektora menedżerskiego w branży muzycznej oraz poszukać odpowiedzi na pytania dotyczące tego, jak skutecznie promować muzykę i muzyków – dodaje.
Konferencja dla menedżerów muzycznych odbędzie się drugiego dnia targów, w sobotę 26 października od godziny 11:00 do 16:00. Wstęp na nią jest bezpłatny. Wszyscy chętni do wzięcia udziału menedżerowie muzyczni oraz osoby profesjonalnie zajmujące się promocją muzyki i artystów proszone są o wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: biuro@rynekmuzyczny.com
Spotkanie będzie się składało z trzech bloków tematycznych: zarządzania wizerunkiem, zarządzania twórczością oraz zarządzania eventami – wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy „Rynku Muzycznego”. Suma zebranych doświadczeń pozwala nam wysnuć tezę, że zapotrzebowanie na tego typu spotkanie jest ogromne, a ich sednem powinno być zarządzanie procesem sprzedaży twórczości na różnych polach eksploatacji. Dlatego też przyjęta przez nas konwencja doskonale współgra z miejscem i czasem pierwszej edycji Targów Muzycznych Music Lab.
Współorganizując konferencję skierowaną do szeroko pojętej grupy menedżerów muzycznych, deklarujemy jednocześnie otwartość na tego typu grupę zwiedzających – mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor Targów Muzycznych Music Lab. Zależy nam, aby organizowane przez nas targi były wielowymiarowe i skupiały całą branżę, dlatego też wspieramy projekt „Rynku Muzycznego” i już dziś zapraszamy do udziału w konferencji – podkreśla.