Kid Rock „rozstrzelał” skrzynki z piwem Bud Light. Czym marka tak go rozsierdziła?

Konserwatywny muzyk zdecydowanie nie był gotowy na nową kampanię producenta.


2023.04.05

opublikował:

Kid Rock „rozstrzelał” skrzynki z piwem Bud Light. Czym marka tak go rozsierdziła?

fot. mat. pras.

Jeszcze kilka lat temu Kid Rock występował na koncertach sponsorowanych przez producenta piwa Bud Light, ale dziś nie ma już mowy o przyjaźni. Marka podpadła muzykowi, a ten dał wyraz swojemu niezowoleniu… „rostrzeliwując” skrzynki z piwem.

Co tak rozsierdziło autora „Devil Without A Cause”? Raper poczuł się zdradzony, ponieważ Anheuser-Busch, czyli firma produkująca Bud Light nawiązała współpracę z transpłciowym influencerem. Dla konserwatywnego muzyka to zdecydowanie zbyt wiele, dlatego nagrał filmik, w którym mówi, że „dziadek czuje się dziś trochę rozbrykany”, po cym bierze do rąk karabin i zaczyna strzelać do skrzynek z piwem.

Pi***z się Bud Light, pi***z się Anheuser Busch – stwierdza pod koniec Kid Rock, na którego głowie zamiast tradycyjnego kapelusza tym razem pojawiła się czapka MAGA.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Kid Rock (@kidrock)

Tagi


Polecane

Share This