fot. mat. pras.
Niewiele ostatnio słychać o muzycznych ruchach Tuzzy Globale, ale nie oznacza to, że Benito i Ricci próżnują. Raperzy zaskoczyli dziś informacją o wprowadzeniu na rynek własnej marki wina. To kolejny po otwarciu pizzerii Casa di Tuzza zaskakujący ruch tego niesztampowego duetu.
W zeszłym roku podczas jednego z zespołowych spotkań Benito i Ricci wpadli na pomysł połączenia dwóch rzeczy, które regularnie goszczą w ich życiu. W ten sposób pod wspólną marką Winnica Jadwiga & Tuzza Globale stworzone zostały trzy rodzaje wina: Johanniter 2019, Rondo Rose 2019 i Regent-Cabernet Cortis 2018.
Sprawdź także: Po sukcesie w Polsce Słoń zapowiada podbój światowych rynków
Jak o tym fakcie wspomina Ricci: – Zależy nam na upowszechnianiu kultury picia wina w różnych środowiskach. Małymi kroczkami doszliśmy do dnia dzisiejszego, z czego jesteśmy ogromnie dumni.
Wino dostępne jest w sprzedaży w winiarni jak i na tej stronie oraz w restauracji Casa di Tuzza.