Nowy singiel promujący album z tegorocznego Męskiego Grania już dostępny

Tym razem dostajemy cover wielkiego hitu z początku XXI w.


2024.11.26

opublikował:

Nowy singiel promujący album z tegorocznego Męskiego Grania już dostępny

fot. mat. pras.

15 lat temu wystartowała pierwsza edycja jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce, łączącego różne style i gatunki muzyczne, festiwalu Męskie Granie, sygnowanego przez markę Żywiec. W tym roku, na 14 koncertach gromadzących tysiące ludzi, w 7 miastach Polski, miłośnicy muzyki świętowali jubileusz imprezy.

Były „Wolne duchy”, było „Tak…tak…, to Ja”, najwyższy czas na „Nie, nie, nie”, z repertuaru T.Love. Ten mający premierę dzisiaj protest song, z tekstem Muńka Staszczyka, to kolejny oficjalny singiel i teledysk wydawnictwa „Męskie Granie 2024”. Ponadczasowy utwór z 2001 roku jest do dzisiaj kojarzony powszechnie z zamachami na wieże World Trade Center z 11 września 2001 roku. Jego przesłanie, dotyczące zatrzymania przemocy pod każdą szerokością geograficzną, nabiera szczególnego znaczenia w obliczu dzisiejszych, wyjątkowo niespokojnych czasów.

SPRAWDŹ TAKŻE: W sieci pojawiło się ostatnie zdjęcie, jakie zrobiono Liamowi Payne’owi przed śmiercią

„Nie, nie, nie”, znajdujące się na płycie „Męskie Granie 2024”, zostało wykonane przez Orkiestrę Męskiego Grania w składzie Daria Zawiałow, Mrozu i Bracia Kacperczyk, pod kierownictwem Bartka Królika.

Tak emocje związane z piosenką zapamiętał Mrozu: – „Nie, nie, nie” to dla mnie ważny utwór. Śpiewałem go nawet z moim kumplem w liceum przy jakiejś okazji w szkolnej auli. Nie sądziłem, że kiedyś będzie dane mi zagrać kultowy i istotny dla mojego pokolenia numer T.Love – na jednej z najważniejszych polskich scen. Podczas tegorocznych koncertów Męskiego Grania „Nie, nie, nie” zabrzmiało w brawurowej aranżacji Bartka Królika. Widząc las rąk i śpiewający ze mną tłum, pomyślałem sobie, że od licealnych czasów historia zatoczyła całkiem niezłe koło.

Tak o utworze mówią bracia Kacperczyk: – “Nie, nie, nie” zespołu T.Love to manifest niezależności i wolności. Tekst przez wiele lat absolutnie nie stracił na autentyczności i na sile, o czym mogliśmy się przekonać na wszystkich koncertach Orkiestry Męskiego Grania, gdzie był to jeden z najgłośniej śpiewanych utworów. „Nie nie nie” zdecydowania zapisał się do klasyki polskiej muzyki i to już nigdy się nie zmieni.

„Męskie Granie 2024” będzie wydawnictwem dwupłytowym, zawierającym najlepsze wersje utworów zagranych przez Orkiestrę oraz Artystów, którzy wystąpili podczas tegorocznego festiwalu. Jednym słowem czekają nas prawdziwe muzyczne rarytasy.

21 października ruszył pre-order. Wydawnictwo będzie do kupienia w formatach CD i LP oraz w wersji limitowanego boxu z gadżetami.

Wyłącznym sponsorem trasy jest marka Żywiec, organizatorem trasy Męskie Granie jest Agencja Live, wydawcą płyty Mystic Production.

Polecane

Share This