Oglądając teledyski do „Blue Jeans” Lany Del Rey, „Teenage Dream” Katy Perry, czy „Take Care” Drake’a oraz Rihanny prawdopodobnie nie mieliście pojęcia, że stoi za nimi francuski reżyser polskiego pochodzenia – Yoann Lemoine, znany pod pseudonimem Woodkid. Jako muzyk zadebiutował w marcu 2011 roku utworem „Iron”, do którego sam stworzył klip. Teledysk ten doczekał się prawie 26 milionów wyświetleń w serwisie YouTube, zaś piosenka została wybrana motywem przewodnim trailera gry „Assasin’s Creed: Revelations” oraz pojawiła się w zapowiedzi filmu „Hitchcock”. Tekstem utworu zainspirował się również dom mody Dior, dając swojej kolekcji nazwę „A Soldier On My Own”.
Ponad rok po wydaniu debiutanckiej EP-ki, ukazała się kolejna pt. „Run Boy Run”, przynosząca następny hit, do którego później powstał zapadający w pamięć teledysk. Wreszcie w marcu 2013 roku do sprzedaży trafił pierwszy album Woodkida, „The Golden Age”, inspirowany w dużej mierze dzieciństwem spędzonym w Polsce oraz komunizmem. Sam artysta o albumie mówi, że historia, którą opowiada, to proces przejścia od dzieciństwa do dorosłości, zmiany, jakie zachodzą w ciele i w duszy.
{sklep-cgm}
Na potrzeby teledysków stworzył również postać, która dorasta wraz z kolejnymi utworami. „The Golden Age” znalazła się w czołówce zestawień najważniejszych albumów 2013 roku.
Bilety będą dostępne w serwisie eBilet.pl:
Miejsca stojące (płyta):
70 zł – do 30.04, 85 zł – do 9.06, 100 zł – w dniu koncertu
Miejsca siedzące (II strefa):
90 zł – do 30.04, 105 zł – do 9.06, 120 zł –w dniu koncertu
Miejsca siedzące (I strefa):
110 zł – do 30.04, 125 zł – do 9.06, 140 zł –w dniu koncertu