foto: P. Tarasewicz
Wydany pod koniec października album „Chromakopia” jest największym dotychczasowym sukcesem. Album pojawił się w czołowych dziesiątkach zestawień najlepszych płyt roku wg redakcji m.in. Billboardu, Complex, „The Guardian”, „The Independent” czy Variety. Wydawnictwo spotkało się także ze świetnym przyjęciem fanów, notując w pierwszym tygodniu imponujące 299,5 tys. sprzedanych egzemplarzy (suma sprzedaży + streamingu). To niemal dwukrotnie więcej niż „Call Me If You Get Lost”, które miało 169 tys. Dodajmy, że „pierwszy tydzień” to w tym przypadku naciągane stwierdzenie, ponieważ album ukazał się w poniedziałek, nie liczono mu więc pełnego tygodnia (Amerykanie zbierają notowania od piątku do czwartku).
SPRAWDŹ TAKŻE: Oto dziesięć najbardziej dochodowych tras koncertowych 2024 roku
Dwa miesiące po premierze krążka Tyler, zapowiada jego edycję deluxe. Raper nie zdradza, kiedy wydawnictwo ujrzy światło dzienne, ale liczymy na to, że ukaże się ono jeszcze przed końcem roku.
Nowe wydanie „Chromakopii” promuje freestyle „That Guy”, bazujący na „Hey Now” z krążka „GNX” Kendricka Lamara. W tekście Tyler cieszy się ze znakomitego przyjęcia płyty, nawijając: „300k in four days, Chromakopia / Twelve days gold, I ain’t even drop deluxe one” („300 tysięcy w cztery dni, „Chromakopia” / 12 dni i złoto, a nawet nie wypuściłem wersji deluxe”).