The Weeknd zaprezentował koncertowy film

Artysta jest bohaterem pierwszej odsłony nowego cyklu rynkowego giganta.


2025.01.10

opublikował:

The Weeknd zaprezentował koncertowy film

The Weeknd to pierwszy artysta, który wspólnie ze Spotify zrealizował film koncertowy w ramach nowego cyklu „Billions Club Live”.

„Billions Club Live with The Weeknd: A Concert Film” trwa niespełna 50 minut i jest dostępny bezpośrednio w aplikacji Spotify.

Grupa słuchaczy The Weeknd ze Spotify została zaproszona na nagranie kameralnego koncertu w grudniu w Santa Monica. W repertuarze pojawiły się największe hity artysty, które mają ponad miliard streamów, w tym „Can’t Feel My Face”, „The Hills”, „Earned It”, „I Feel It Coming” czy „Save Your Tears”.

SPRAWDŹ TAKŻE: To były największe hity ubiegłego roku. Lista najpopularniejszych polskich piosenek na Spotify

The Weeknd ma obecnie aż 25 piosenek w elitarnym Spotify Billions Club, a singiel „Blinding Lights” z 2020 roku nieprzerwanie posiada tytuł utworu z największą liczbą streamów w Spotify.

Platforma zapowiada więcej dłuższych form wideo w aplikacji.

The Weeknd już wkrótce wyda nowy album. „Hurry Up Tomorrow” ukaże się 24 stycznia. Wydawnictwo to finał trylogii, na którą składają się wydane w 2020 „After Hours” oraz „Dawn FM” z 2022 roku. Artysta zapowiedział także pełnometrażowy film pod tym samym tytułem. Obraz trafi do kin w maju. The Weeknd jest współautorem scenariusza, a także pojawi się na ekranie u boku takich gwiazd jak Jenna Ortega i Barry Keoghan.

Polecane