fot. mat. pras.
Największe wytwórnie płytowe i serwisy streamingowe przyłączyły się do akcji #blackouttuesday, nie promując wczoraj w mediach społecznościowych swojej działalności, ale zamiast tego nawołując do walki z rasizmem. The Weeknd apeluje do czołowych firm z branży muzycznej, by ich zaangażowanie wyszło poza deklaracje wsparcia na Instagramie. Artysta przekazał 500 tysięcy dolarów na rzecz organizacji walczących z rasizmem i do tego samego namawia branżę.
– Nikt nie czerpie większych zysków z czarnej muzyki niż wytwórnie i serwisy streamingowe. Przekazałem wczoraj dotację i nalegam, byście w tym tygodniu zrobili to samo i opublikowali informacje o tym, ile przekazaliście – napisał na Twitterze artysta, dodając, że będzie to prawdziwy wyraz wsparcia.
To my fellow respected industry partners and execs- no one profits off of black music more than the labels and streaming services. I gave yesterday and I urge you to go big and public with yours this week. It would mean the world to me and the community if you can join us pic.twitter.com/tWzHMacnu5
— The Weeknd (@theweeknd) June 2, 2020