fot. mat. pras.
Spotify kolejny raz łączy gwiazdy muzyki i piłki nożnej bijące światowe rekordy. Tym razem w tej pierwszej roli występuje KAROL G, najczęściej streamowana latynoska artystka na całym świecie.
Drużyna FC Barcelona Femení była pierwszą, która założyła specjalną koszulkę meczową KAROL G, na której znalazło się jej charakterystyczne logo, przedstawiające serce z drutu kolczastego. Piłkarki wystąpiły w tych trykotach w weekendowym pojedynku z Villareal Femenino. W nadchodzący weekend męska drużyna rozegra w takich samych koszulkach El Clasico.
Wymiana koszulek z KAROL G jest hołdem dla tych, którzy zmieniają grę, pokonują bariery pozostawiają swoje dziedzictwo następnemu pokoleniu, by wyrazić siebie na boisku i poza nim, a także na scenie.
– Symbol serca reprezentuje to, co stało się stylem „BICHOTA” – to moment w moim życiu, w którym znalazłam siłę, odporność i wsparcie. Dzięki Spotify i FC Barcelonie mogę zobaczyć to logo na koszulkach piłkarskich, co jest dla mnie niezwykle znaczące – komentuje KAROL G.
Podobnie jak piłkarze FC Barcelony, KAROL G także jest inspiracją dla swoich fanów. Jej sukces był kluczowy dla wyniesienia muzyki latynoskiej na nowe wyżyny popularności na całym świecie. Artystka może się pochwalić trzema utworami w „klubie miliarderów Spotify”, a także rekordowym wynikiem streamów latynoskiego krążka w ciągu jednego dnia, uzyskanym przez album „MAÑANA SERÁ BONITO”. Teraz gwiazda wspólnie ze Spotify i katalońskim klubem będą świętować indywidualność, pasję oraz lojalność zarówno fanów piłki nożnej, jak i muzyki.
– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy świętować niesamowity sukces KAROL G kultową koszulką Barçy – mówi Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify. – Jej muzyka niesie za sobą wyjątkową pasję, podobną do pasji klubu piłkarskiego i to niesamowite, że możemy połączyć te dwie rzeczy. Jako największa latynoska artystka na Spotify i pionierka w swojej dziedzinie, KAROL G jest idealną członkinią zespołu FC Barcelona – dodaje.
Limitowana edycja koszulek jest dostępne w sklepie FC Barcelony. Nawiązując do roku założenia klubu, w sprzedaży będzie dostępnych 1899 ekskluzywnych koszulek. Dodatkowo sklep oferuje kolekcję 22 koszulek podpisanych przez zawodników i zawodniczki drużyn męskiej i żeńskiej.
Spotify, FC Barcelona i KAROL G wprowadzają również limitowaną kolekcję produktów lifestyle’owych, obejmującą koszulki, bluzy z kapturem, szaliki, czapki i butelki na wodę. Grafiki łączą żywy, pozytywny świat artystki i pełen pasji, energiczny świat FC Barcelony. Merch jest dostępny w sklepie KAROL G.
– Nowa współpraca ze Spotify jest wyjątkowa dla całego klubu. Po raz kolejny zaskoczymy świat sportu, włączając logo KAROL G, kultowej artystki i wzoru do naśladowania dla całego pokolenia fanów. Muzykę i piłkę nożną łączy więź, która nigdy nie przestaje zaskakiwać sportowców i fanów, a to pomoże nam napisać nowy rozdział w tej wspaniałej współpracy – zauważa Juli Guiu, wiceprezes FC Barcelony ds. marketingu.
FC Barcelona stworzyła także specjalną edycję popularnej playlisty Barça Matchday na Spotify, zawierającą tematyczne utwory motywujące zawodników i kibiców w okresie przygotowawczym do meczu, wraz z muzyką KAROL G. Fani, którzy streamują playlistę This Is KAROL G, zobaczą również megagwiazdę w jej specjalnej koszulce klubu.
KAROL G jest kolejną choćby po The Rolling Stones gwiazdą, której logo pojawiło się na koszulkach FC Barcelony.
View this post on Instagram