fot. mat. pras.
Pod koniec ubiegłego roku, NIKOŚ zdobył popularność za sprawą udziału w akcji SBM Starter, której pierwszy etap odbył się na TikToku. Zgłoszenie konkursowe młodego artysty uzyskało ponad 7 milionów wyświetleń i aż 690 tysięcy polubień. NIKOŚ został laureatem Nagrody Publiczności, dzięki czemu wygrał 50 000 złotych oraz klip opublikowany na kanale SBM.
Jednocześnie, NIKOŚ zaczął zdobywać serca publiczności także za sprawą wydanego w lipcu, debiutanckiego singla pt. „Hipnoza”. Dzięki dużej widoczności akcji SBM Starter, utwór dotarł do wielotysięcznej publiczności i w grudniu 2023 uplasował się na 1. miejscu wśród wszystkich najczęściej słuchanych utworów w Polsce na Spotify, pokonując m.in. świąteczne hity od Wham! czy Mariah Carey. Tylko na tej platformie, „Hipnoza” ma na koncie do tej pory prawie 15 mln odtworzeń.
19 lutego do serwisów streamingowych trafił drugi oficjalny singiel NIKOSIA, czyli „Freddie”. Utwór i klip został wydany w wytwórni SBM, w ramach Nagrody Publiczności za ubiegłoroczny SBM Starter.