foto: mat. pras.
W najnowszej kampanii reklamowej „Beats by Dre” wystąpiła Serena Williams. Obok niej pojawiali się Nas i Nicki Minaj, która rapuje fragment „Majesty” z jej niedawno wydanego albumu „Queen”.
Kilka godzin po pojawieniu się reklamy w mediach, raperka udostępniła ją na swoim Instagramie. Film można obejrzeć poniżej.
Premierowa piosenka Nicki Minaj i Nasa
Problem z wyczyszczeniem sampla był powodem, dla którego Nicki Minaj chciała przełożyć o tydzień premierę albumu “Queen”. Artysta publicznie zapytała Tracy Chapman o zgodę na wykorzystanie fragmentu jej piosenki “Baby Can I Told You”. Raperka zwróciła się także do fanów, pytając czy chcą dostać płytę 10 sierpnia, ale stracić jeden utwór, czy wolą poczekać tydzień dłużej, ale jednak usłyszeć piosenkę.
Chapman nie wyraziła zgody, więc Nicki w ostatniej chwili zdecydowała wrócić do terminu 10 sierpnia. Więcej tutaj.
Nicki Minaj nawrzucała Travisowi Scottowi
Raperka nie może uwierzyć w to, co widzi w nowym zestawieniu Billboardu i daje temu wyraz na Twitterze. Minaj zarzuca Scottowi nieuczciwe praktyki polegające na sprzedaży przepustek na nadchodzącą trasę i dodawanie do zakupów albumu. – Sprzedał tego 50 tysięcy. Bez konieczności pobierania albumu, bez ogłoszenia dat koncertów. Rozmawiałam z nim. Wie, że nie powinien być numerem jeden w tym tygodniu – pisze Nicki.
Co dają przepustki Travisa Scotta? Możliwość wcześniejszego wejścia na jeden z jego koncertów, przy czym podkreślamy, że ich daty poznamy dopiero w tym tygodniu. Przepustki nie są biletami na koncert, o te trzeba zadbać dodatkowo.
Artystka zasugerowała, że pod wpływem polityki prowadzonej przez konkurenta Billboard powinien zmienić zasady i nie doliczać płyt sprzedanych w zestawie z merchem. – Spojrzałam na liczby osiągane przez Carterów, Kanyego, Nasa. Travis sprzedał w pierwszym tygodniu 200 tysięcy samych ubrań. Rozmawiałam z nim i przyznał, że sprzedaje więcej ubrań niż muzyki – argumentuje Minaj.
Więcej tutaj.