„Mantra” JENNIE nareszcie dostępna

JENNIE prezentuje debiutanckie wydawnictwo w ramach nowo nawiązanej współpracy Columbia Records


2024.10.14

opublikował:

„Mantra” JENNIE nareszcie dostępna

Premierze piosenki towarzyszy teledysk w reżyserii Tanu Muino (Dua Lipa, Harry Styles).

– To idealna piosenka, aby rozpocząć moją nową erę. Myślę, że «Mantra» uszczęśliwi moich fanów oraz pokaże moją nową stronę jako solowej artystki. Piosenka została zainspirowana czasem, który spędziłam nagrywając w Los Angeles i mam nadzieję, że fani poczują tę energię – opowiada o byciu pozytywnym, ekspresyjnym i wiernym temu, kim jesteś. Jest energiczna i dodaje siły. To przesłanie dla wszystkich pań, kobiet i ładnych dziewczyn, aby kochały siebie takimi, jakimi są. Oto wasz hymn. – komentuje Jennie.

„Mantra” otwiera nowy rozdział w jej karierze jako bezkompromisowy manifest. Na tle potężnego basu i mocnego bitu JENNIE z pełnym przekonaniem stwierdza: „Sometimes girls just gotta have fun”. W połączeniu z zapierającym dech teledyskiem, ten utwór ma wszystko, by stać się prawdziwym hitem!

Mówiąc o nakręconym w Los Angeles klipie, JENNIE dodaje: „Odzwierciedla on główny temat kobiecej siły i pewności siebie. Ważne było, aby ogólna wizja była spójna, uwielbiam efekt końcowy. Jestem taka podekscytowana, że ​​w końcu mogę to wydać”.

„Mantra” to pierwsza piosenka z nadchodzącego solowego albumu JENNIE w ramach nowo nawiązanej współpracy Columbia Records z jej wytwórnią i firmą rozrywkową ODDATELIER

Od swojego spektakularnego debiutu w 2016 roku, JENNIE wywarła ogromny wpływ na kulturę. Zapisała się w historii nie tylko dzięki muzyce, ale i aktorstwu, modzie i swojej przedsiębiorczości. Świat poznał ją jako jedną z czterech członkiń BLACKPINK – zespołu, który pobił niezliczoną liczbę rekordów, w tym jako jedyny koreański zespół, który był główną gwiazdą Coachelli, oraz jako najwyżej notowane koreańskie artystki na listach US Billboard Hot 100 i Billboard 200. Ich trasa koncertowa Born Pink World Tour była najlepiej sprzedającym się tournée w historii żeńskich zespołów i wszystkich azjatyckich artystów.

Znana z niepowtarzalnego stylu i wyczucia, JENNIE zdobiła okładki najbardziej prestiżowych magazynów, takich jak „Vogue”, „Rolling Stone” czy „Elle”. Współpracowała również z największymi markami – od Chanel, przez Adidas i Beats, po Gentle Monster. Jest stałą bywalczynią Met Gali i Paris Fashion Week, na których reprezentuje licznych partnerów.

Tym razem stojąc na czele własnej wytwórni płytowej i firmy rozrywkowej ODDATELIER, JENNIE otwiera nowy rozdział w swojej imponującej karierze.

Polecane