fot. mat. pras.
Premierowy utwór J Balvina jest powrotem do jego muzycznych korzeni, charakterystyczną dla stylu artysty sentymentalną balladą reggaetonową.
„Amigos” rozpoczyna powolny, melodyjny rytm z wyrazistymi smyczkami, na tle których J Balvin śpiewa o emocjach i trudnościach związanych z utrzymaniem związku, w którym zaczęło wiać chłodem. Po wstępie tempo piosenki przyspiesza, a na słuchaczy czeka radosny rytm, który skupia się na podróży dwojga kochanków, próbujących ponownie wzniecić ogień, który płonął kiedyś między nimi. Wokalista dzieli się refleksją o tym, że poszedł do przodu i mimo iż chce, by sprawy się poukładały, wie, że nie zawsze musi tak być i jest z tym pogodzony.
Premierowej piosence towarzyszy zapierający dech w piersiach kinowy teledysk wyreżyserowany przez Patricię Alfonso i wyprodukowany przez Eat My Shorts. W klipie kamera podąża za J Balvinem, który szuka samego siebie, przemierzając zamarznięty Park Narodowy Matanuska Glacier na Alasce i pragnąc za wszelką cenę dotrzeć na szczyt. Skupiony na celu artysta znosi surowe warunki dzikiej przyrody i własne przeciwności, podążając przez mroźny teren, by dotrzeć do celu i ujrzeć zorzę polarną, która wypełnia jego oczy zachwytem i finalnie pomaga odnaleźć spokój.
J Balvin ogłosił wyczekiwaną przez fanów, zaplanowaną na 2024 r. międzynarodową trasę koncertową „Que Bueno Volver a Verte”. Artysta wraca na scenę po zakończeniu letniego sezonu festiwalowego, by zaprezentować całkowicie nowe show z premierową muzyką. Artysta zawita m.in. do 20 europejskich miast, odwiedzając Niemcy, Szwajcarię, Włochy, Holandię, Danię, Norwegię, Szwecję, Finlandię, Litwę, Francję, Belgię, Luksemburg, Hiszpanię, Portugalię i Wielką Brytanię. Szczegółowa rozpiska oraz bilety są już dostępna na JBalvin.com.
J Balvin to wielokrotnie nagradzana światowa gwiazda muzyki i biznesmen, mający na koncie m.in. Statuetki Billboard Music Awards, American Music Awards, Latin Grammy i wiele innych. Pochodzący z Medellín w Kolumbii wybitny przedstawiciel reggaetonu jest jednym z najlepiej sprzedających się artystów latynoskich. Łączny nakład jego płyt przekroczył na świecie 35 mln. Muzyk konsekwentnie przełamuje bariery kulturowe, dzięki czemu trafił do dziesiątki najchętniej słuchanych artystów na całym świecie i zyskał rzesze fanów w najdalszych zakątkach globu. Artysta skupia się nie tylko na muzyce, ale także na modzie, sztuce i propagowaniu zdrowia psychicznego. J Balvin uruchomił niedawno dwujęzyczną, hiszpańsko-angielską aplikację OYE, która jest jego kolejną inicjatywą edukacyjną w zakresie troski o zdrowie społeczne. Trzymając rękę na pulsie w świecie rozrywki, mody, kultury cyfrowej i nie tylko, Balvin wielokrotnie udowadniał, że jest nie do powstrzymania, czym inspiruje wielu utalentowanych się artystów i przedsiębiorców, a także społeczność latynoską.