fot. Karol Makurat / @tarakum_photography
Co łączy Bruno Marsa i The Weeknd? Obaj osiągnęli coś, co do niedawna wydawało się niemożliwe – przekroczyli barierę 120 mln słuchaczy na Spotify. Dzięki przebojowemu „Die With A Smile”” w duecie z Lady Gagą Mars wysunął się na czoło listy najchętniej słuchanych artystów w największym serwisie streamingowym. Bruno ma obecnie 121,5 mln, dzięki czemu wyprzedza The Weeknd, który niedawno jako pierwszy osiągnął 120 mln, ale obecnie ma o kilkaset tysięcy mniej.
Co jeszcze łączy Marsa i autora „Blinding Lights”? Obaj pojawili się w halloweenowym poście Kuby Wojewódzkiego. Dziennikarz opublikował grafikę autorstwa Adriana Kilara, który przy pomocy sztucznej inteligencji przygotowuje przerobione wizerunki znanych osób. Jego praca ma już kilka tygodni, ale na profilu Kuby pojawiła się dopiero teraz.
– W ramach Halloween chciałem przebrać się za The Weeknd, ale wyszedł mi Bruno Mars – skomentował Wojewódzki. Podobny?
Wyświetl ten post na Instagramie