2020 ma nowego podopiecznego. Artysta debiutuje w labelu singlem „Parę dni”

Artysta zapowiada większy projekt w barwach 2020.


2021.02.10

opublikował:

2020 ma nowego podopiecznego. Artysta debiutuje w labelu singlem „Parę dni”

fot. P. Tarasewicz / CGM.PL

Najnowsza singlowa premiera 2020 label. Do wytwórni założonej m.in. przez Taco Hemingwaya i PRO8L3M dołączył CatchUp, czyli raper, producent i tik-toker zaliczany do grona najbardziej obiecujących newcomerów. Wyprodukowany przez Nocnego i Sem0ra utwór “Parę dni” to pierwsza zapowiedź większego muzycznego projektu.

Teledysk został zrealizowany przez dom produkcyjny HIGHNOON.

CatchUp to artysta, który na przekór pandemicznej rzeczywistości 2k20 miniony rok może zdecydowanie zaliczyć do udanych. Duży wokalny potencjał oraz oryginalny styl rapowania – a także nieszablonowe podejście do produkcji muzycznej – zostały dostrzeżone zarówno czołowych reprezentantów hiphopowej sceny (podwójny feat. na “Jarmarku” Taco Hemingwaya, przebojowe beaty dla Gedza). Absolwent Szkoły Muzyki Nowoczesnej ma też na swoim koncie błyskotliwy (i do tego podwójny) występ w ramach akcji Hot16Challenge2, gdzie wystąpił zarówno jako CatchUp, ale też jako znany m.in. z bijącego rekordy popularności tik-tokowego profilu Tom Schklaneck. Swoistą kropkę nad „i” stanowi opublikowany pod koniec maja teledysk do utworu “Danse Macabre”. Sumując wyświetlenia klipu oraz odtworzenia utworu na platformach streamingowych raper może pochwalić się już ponad dziewięcioma milionami odsłon „Danse Macabre”.

Label 2020 to wielki wygrany wczorajszej gali Bestsellery Empiku. Przedstawiciele wytwórni odebrali dwie statuetki – dla najpopularniejszego albumy hip-hopowego w minionym roku („Art Brut 2” PRO8L3Mu) oraz dla muzycznego odkrycia roku Empiku, którym został Oki. PRO8L3M wspólnie z Martyną Jakubowicz wykonał wczoraj na żywo swoją wersję utworu „W domach z betonu”, Oki wystąpił z Katarzyną Nosowską. Artyści zaprezentowali „Arahję” Kultu.

Wśród nagrodzonych na wczorajszej gali znaleźli się ponadto m.in. Quebonafide i Daria Zawiałow, których singiel „Bubbletea” był najczęściej odtwarzanym w serwisie streamingowym Empiku, a także zainicjowana przez Solara akcja Hot 16 Challenge 2, którą okrzyknięto mianem wydarzenia roku.

OBSERWUJ NAS NA FACEBOOKU

Polecane