Sokół od dłuższego czasu reklamuje markę Samsung. Teraz koreańska frima i polski raper ponownie łączą siły. W najnowszej kampanii reklamowej „Zmień Spojrzenie” Sokół promuje smartfon Samsung Galaxy S20 Ultra i zachęca do spojrzenia na otaczający nas świat z innej perspektywy. Smartfon jest nowym produktem flagowym firmy Samsung. W kampanii, wspomniane funkcje zostaną połączone ze znakami firmowymi Wojtka Sokoła, za które ceni go zarówno branża, jak i fani – autentycznością, kreatywnością i niezwykłym talentem do tworzenia narracji. Po ponad 20 latach obecności na polskiej scenie muzycznej wiele z tekstów Nocnego Narratora weszło na stałe do języka powszechnego, a z opowiadania historii Wojtek Sokół uczynił swoją wizytówkę. Efektem współpracy będą m.in. trzy historie, które Sokół spuentuje jako narrator w bardzo charakterystyczny dla siebie sposób.
SPRAWDŹ TAKŻE: Koronawirus w redakcji radia Nowy Świat. Start nowej rozgłośni opóźniony