
fot. P. Tarasewicz
Tede i PLNY kolejny raz udowadniają, że potrafią błyskawicznie zareagować na sytuację rynkową. Kiedy w 2014 roku Peja publikował klip do kawałka „Prawdziwy rap rozpierdol”, można było zobaczyć w nim mężczyznę noszącego koszulkę z napisem „Fake Tede”. Kilka dni później t-shirty z bardzo podobnym napisem „Take Tede” trafiły do oferty sklepu PLNY. Teraz mamy do czynienia z odpowiedzią na problemy marki H&M, o której jest głośno za sprawą zdjęcia czarnoskórego chłopca reklamującego bluzę z napisem „najfajniejsza małpa w dżungli”. Fotografia została odebrana jako akt rasizmu i sprawiła, że współpracujący z H&M The Weeknd i G-Eazy zrezygnowali z projektowania odzieży dla marki.
Tede zaprezentował na Instagramie zdjęcie, na którym pozuje w bluzie nawiązującej do niefortunnej grafiki H&M. W miejscu oryginalnego tekstu „coolest monkey in the jungle” u TDF-a pojawia się „coolest money in the jungle”. Do sprzedaży mają trafić czarne lub szare bluzy. W tym aspekcie Tede pozostawia wybór fanom.