fot. mat. pras.
Taylor Swift szykuje się do wielkiej premiery swojego nowego albumu „The Life of a Showgirl”. Jej firma, TAS Rights Management LLC, złożyła wniosek o rejestrację znaku towarowego „TLOAS” zaledwie kilka godzin przed ogłoszeniem płyty, zabezpieczając prawa do szerokiej gamy produktów.
„TLOAS” obejmie znacznie więcej niż muzykę
Nowy wniosek o znak towarowy, pozyskany przez TMZ, ujawnia, że firma Taylor Swift chce chronić nazwę „TLOAS” nie tylko w kontekście muzyki. Zakres obejmuje m.in.: nagrania audio i wideo, instrumenty muzyczne, kostki do gitary, głośniki bezprzewodowe, biżuterię, świece, ręczniki, akcesoria do telefonów, odzież i zabawki.
To standardowa strategia Taylor Swift, która wcześniej rejestrowała znaki towarowe dla swoich poprzednich albumów, zapewniając kontrolę nad produktami powiązanymi z jej marką.
Nowa muzyczna era Taylor Swift
„The Life of a Showgirl” zapowiada zupełnie nowy rozdział w karierze artystki. Czujni fani odkryli, że na jej najnowszej playliście na Spotify znajdują się utwory stworzone z udziałem Maxa Martina i Shellbacka – producentów odpowiedzialnych za wiele największych hitów Swift.
Premiera i kolejne szczegóły
Już dziś Taylor Swift pojawi się w podcaście „New Heights” Travisa Kelce’a, gdzie prawdopodobnie zdradzi więcej informacji o nowym albumie i planach promocyjnych.