Foto: P. Tarasewicz / CGM.PL
Na kanale YouTube serwisu Na Temat pojawił się materiał zatytułowany „Sokoł o pracy na własnych zasadach”. Rozmowa powstała w związku z kampanią Samsunga, w której wziął udział Sokół. W opisie materiału czytamy:
„Na pytanie, czy praca jest jego pasją, odpowiada, że jego pasją jest fajne życie. Mało tego: twierdzi, że każdy może robić to, co lubi. Łatwo powiedzieć, kiedy jest się znanym raperem i właścicielem dobrze prosperującej firmy odzieżowej? Pewnie tak. Może dlatego Sokół nie tylko mówi, ale i robi.
O tym, że praca w Prosto, nie jest pracą na akord można przekonać się bardzo łatwo: wystarczy odwiedzić kwaterę główną w okolicy godziny 11. Osoby, które zastaniecie przy biurkach będzie można policzyć na palcach jednej ręki. Tłoczno zacznie się robić w okolicach południa.
Dosłownie tłoczno, bo oprócz kilkudziesięciu projektantów, stylistów, speców od marketingu, finansów czy reklamy zatrudnionych w Prosto, po firmowym korytarzu będzie biegał w tę i z powrotem wielki długowłosy wilczur – pupil Sokoła. A jeśli komuś mało byłoby rodzinnej atmosfery może pograć w piłkarzyki albo na konsoli. Może też nadrobić deficyt snu zapadając w drzemkę na miękkiej sofie – tu nikt nikogo nie rozlicza z czasu pracy.
– Prowadzę firmę zdezorganizowaną. W tym tkwi jej siła – mówi Sokół i trzeba mu wierzyć.
Prosto jest marką, która w Polsce rozpoznawalnością bije na głowy wiele innych podobnych sobie zagranicznych brandów. Czy jednak siła tkwi rzeczywiście tylko w (kontrolowanym) chaosie? Jakim szefem jest Sokół? I dlaczego, zanim kogoś zatrudni, idzie z nim na zupę?
Na Twoich Zasadach to cykl wywiadów, w którym prezentujemy inne spojrzenie na biznes: niezależne od sztywnych ram godzin pracy, ale napędzane pasją ludzi, którzy kochają to, co robią”.
Polecamy Wam także Flintesencję z Sokołem.