fot. mat. pras.
Nominowana do Grammy rapowa sensacja, Saweetie, przedstawia nowy singiel „Richtivities”. Z gładkim bitem, przechwałkami, luzem i pewnością siebie, numer idealnie pasuje do repertuaru artystki z północnej Kalifornii. Piosenka jest następcą „Do It for the Bay”, futbolowego hymnu dla San Francisco 49ers.
W „Richtivities” Saweetie reprezentuje wszystkie „piękne laski”, które zaczynają się bogacić. W singlu słychać inspiracje hip-hopem lat 90., z bitami idealnymi do samochodowych przejażdżek, ale i klubów.
„Richtivities” trafia do fanów, po tym, jak Saweetie ogłosiła, że dołączy do Ne-Yo i 2 Chainza w trzecim sezonie „BMF”. Raperka zagra Keeyę, byłą sportsmenkę, która teraz żyje na ulicach St. Louis. Serial wraca na antenę Starz 1 marca. W ubiegłym roku Saweetie wystąpiła gościnnie w „Bel Air”.
Saweetie sukcesywnie umacnia pozycję wszechstronnej artystki dzięki piosenkom z pierwszych miejsc list przebojów, udanym kooperacjom, przedsięwzięciom filantropijnym i porywającym występom na ekranie.
Diamonté Harper, jak naprawdę nazywa się gwiazda, urodziła się w północnej Kalifornii i wychowała w wieloetnicznym domu. Jej ojciec był pochodzenia afroamerykańskiego, a matka filipińsko-chińskiego. Dorastając miała styczność z szeroką gamą muzycznych gatunków, które później wpłynęły na jej własne brzmienie i tożsamość.
Po zdobyciu stopnia licencjata z komunikacji na USC, Saweetie zaczęła koncentrować się na swojej karierze muzycznej. Od tego czasu zgromadziła ponad 4 miliardy streamów, m.in. dzięki przebojom „Tap In” (złoto), „My Type” (potrójna platyna) czy „Best Friend” z udziałem Doja Cat (podwójna platyna). Ten ostatni zdobył również dwie nominacje do Grammy.
Saweetie może pochwalić się ponadto własną kolekcją biżuterii „ICY” i ugruntowaną pozycją w branży za sprawą partnerstwa z takimi markami, jak McDonald’s, MAC, Crocs, Quay, Revlon, Champion i PrettyLittleThing.
Dzięki wszechstronnemu portfolio, Saweetie rośnie z każdym kolejnym projektem.