fot. Karol Makurat / @tarakum_photography
Największe muzyczne gwiazdy, ulubione kabarety i niesamowita atmosfera sopockiej Opery Leśnej — tak wyglądał weekend z Polsat Hit Festiwal 2025. Zarówno w piątek, sobotę i niedzielę Polsat był liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16–59.
Największym hitem okazał się koncert „Gdzie się podziały tamte prywatki”, który obejrzało ponad 1,8 miliona widzów, jubileuszowy występ Alicji Majewskiej i Włodzimierza Korcza oraz koncert „Krajewski by Krajewski” – 1,4 miliona, a także niedzielny Sopocki Hit Kabaretowy z ponad 2,1 milionową publicznością.
W dniach 23–25 maja sopocka Opera Leśna stała się centrum muzyki i rozrywki podczas Polsat Hit Festiwal. Trzydniowe wydarzenie, na które czekali wszyscy miłośnicy świetnej muzyki i dobrego humoru, zgromadziło na scenie czołowych polskich artystów, oferując publiczności jubileuszowe koncerty, przeboje radiowe oraz kabaretowe występy.
Edward Miszczak triumfuje
Swojego zadowolenia z tegorocznego festiwalu nie kryje Dyrektor Programowy Telewizji Polsat Edward Miszczak: – Tegoroczna edycja Polsat Hit Festiwal naprawdę mnie zachwyciła. Publiczność w Operze Leśnej świetnie się bawiła, a każdy występ nagradzany był owacją na stojąco. Również publiczność przed telewizorami wybrała Polsat w ten weekend o czym świadczą świetne wyniki oglądalności całego weekendu.
Polsat chwali się liczbami
Mimo dużej konkurencji związanej z emitowaną w tym samym czasie debatą prezydencką piątkowy wieczór z Polsatem przez 4 godziny spędziło prawie milion widzów. Biorąc pod uwagę dobowe wyniki stacja wygrała zdecydowanie w grupie 16-59. Hitem wieczoru był jubileuszowy koncert Kayah oraz Kayah & Goran Bregović (ponad 13% w grupie wiekowej 16-59).
Piątkowy wieczór zakończył koncert „Kayah & Goran Bregović”, na który telewidzowie czekali aż 26 lat! Duet zaprezentował swoje największe przeboje, takie jak „Prawy do lewego” czy „Śpij kochanie, śpij”, które cieszą się w Polsce ogromną popularnością. To właśnie ta część koncertu uzyskała najwyższe udziały, tj. 12% w grupie wszystkich badanych i ponad 13% w grupie wiekowej 16-59.
Widzowie spędzili z Polsatem cały weekend
Doskonałe wyniki osiągnął drugi dzień festiwalu. W sobotni wieczór z Polsatem bawiło się niemal 1,6 miliona widzów. Stacja osiągnęła 13,9% udziału w rynku w grupie wiekowej 16–59 oraz 16,1% w grupie 4+.
W niedzielny wieczór widzowie również wybrali Polsat. Tegoroczny program Sopockiego Hitu Kabaretowego przyciągnął przed telewizory ponad 2 miliona widzów. Średnie udziały stacji w trakcie show wyniosły kolejno 19,6% w grupie 16-59 i 21 % w grupie 4+.