Foto: @piotr_tarasewicz / @cgm.pl
Gwyneth Paltrow nową rzeczniczką Astronomera
Gwyneth Paltrow została nową twarzą firmy Astronomer i pełni rolę tymczasowej rzeczniczki marki w nietypowej kampanii promocyjnej. Aktorka, znana m.in. z filmów Marvela, wystąpiła w humorystycznym materiale wideo, który opublikowano w mediach społecznościowych.
Reakcja na aferę z koncertu Coldplay
Filmik odnosi się do niedawnej afery, w której poprzedni prezes Astronomera i szefowa działu HR zostali przyłapani przez kiss cam podczas koncertu Coldplay, co doprowadziło do ich rezygnacji ze stanowisk. Gwyneth Paltrow, zachowując dystans i charakterystyczne poczucie humoru, odniosła się do tej sytuacji, jednocześnie podkreślając kompetencje firmy i zapraszając odbiorców na nadchodzącą konferencję branżową.
Pozytywny odbiór kampanii w sieci
Internauci nie kryli zachwytu, nazywając kampanię mistrzowską odpowiedzią wizerunkową na kryzys i chwaląc sposób, w jaki firma przekuła skandal w sukces medialny. Udział gwiazdy Hollywood w kampanii Astronomera znacząco zwiększył zainteresowanie firmą, jej technologią i wydarzeniami branżowymi, a także przyciągnął uwagę mediów na całym świecie.
Nowy wizerunek marki dzięki współpracy z Paltrow
Dzięki współpracy z Gwyneth Paltrow marka zyskała nie tylko rozgłos, ale również zbudowała nowy wizerunek oparty na dystansie, profesjonalizmie i poczuciu humoru.
View this post on Instagram