fot. YouTube
Utarło się, że liczba hejterów jest miarą sukcesu. Jeśli to prawda, to JoJo Siwa może śmiało myśleć o sobie, jak o kobiecie sukcesu. Teledysk do jej piosenki „Karma” został właśnie najbardziej znienawidzonym w historii YouTube’a.
Klip JoJo zgromadził w tym roku 3,1 mln tzw. łapek w dół, czyli negatywnych reakcji na YouTubie. To o 900 procent więcej, niż ma druga w zestawieniu Taylor Swift, której „Fortnight” nagrane z Post Malone’em negatywnie oceniono z 350 tys. kont. JoJo nie martwi się reakcjami na swój teledysk. Przeciwnie – wokalistka uważa, że ma powody do świętowania, ponieważ „pokonała w czymś Taylor Swift”. – Zwycięstwo to zwycięstwo – ocenia Siwa.
Skąd takie reakcje na „Karmę”? Część fanów odrzuciła wizerunkową przemianę Siwy, która odeszła od słodkiej popowej stylistyki, na rzecz mroczniejszego oblicza. Dodatkowo artystka raczej nie zjednuje sobie fanów kontrowersyjnymi wypowiedziami. JoJo przekonuje, że to ona jest twórczynią gay popu, co drażni środowiska LGBTQ+, które uważają, że wokalistka jest ignorantką i nie zauważa lat przecierania szlaków przez prawdziwych twórców gatunku.
Jak wygląda najbardziej znienawidzony tegoroczny klip? Zobaczcie „Karmę”. Trzeba przyznać, że tytułem Siwa trafiła w punkt.