Na debiutanckim albumie formacji, zatytułowanym po prostu „Nouvelle Vague” (2004), znalazły się interpretacje utworów z repertuaru takich zespołów jak The Clash, Depeche Mode, Joy Division, czy Dead Kennedys. Piękny kobiecy wokal sprawił, że piosenki stały się niesamowicie lekkie i łagodne. Dzięki temu zabiegowi grupa szturmem wdarła się na listy przebojów i rozkochała w swojej muzyce tysiące fanów. W 2006 roku na rynku pojawiła się druga płyta francuskiego kolektywu, „Bande à Part”, na której możemy usłyszeć piękne wokale Mélanie Pain, Marina Celeste i Phoebe Killdeer. Album to kolejne covery, m.in. „Ever Fallen In Love” Buzzcocks, „Blue Monday” New Order, „The Killing Moon” Echo and the Bunnymen i „Heart of Glass” Blondie. Utwory docenili nie tylko fani, ale również specjaliści od marketingu – kilka z nich wykorzystano w kampaniach reklamowych oraz czołówkach programów telewizyjnych na całym świecie (m.in. Air France, T-Mobile a w Polsce – Reserved).
W listopadzie 2010 roku ukazał się czwarty studyjny album Nouvelle Vague „Couleurs Sur Paris”. W przeciwieństwie to trzech poprzednich, które skupiały się na brytyjskim nurcie new wave i punk, „Couleurs Sur Paris” w całości zainspirowany jest muzyką francuską lat 70. i 80.
W nazwie zespołu kryje się wszystko, co grupa chce przekazać swoją muzyką. Nouvelle Vague (franc. nowa fala) odnosi się zarówno do francuskiego kina lat 60., popularnego w latach 80. gatunku muzyki new wave, jak i klimatu bossa novy. Producenci zebrali to w jedną spójną całość, zaprosili do współpracy zdolne wokalistki i pozwolili odkryć fanom na nowo klasyczne utwory. Także na scenie łączenie tych elementów wychodzi im znakomicie. Będziemy się mogli o tym przekonać już w listopadzie, podczas trzech koncertów – w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu.
9 listopada 2013 – Warszawa, Klub Palladium
10 listopada 2013 – Poznań, ACK Eskulap
11 listopada 2013 – Wrocław, Klub Eter
Sprzedaż biletów prowadzi m.in. eBilet.pl.