fot. kadr z wideo
Teledysk do „SMRC”, najnowszego singla Julii Wieniawy, powoli dobija do miliona wyświetleń na YouTube. Piosenka dobrze radzi sobie również w serwisach streamingowych, mając na Spotify już ponad 200 tysięcy odsłuchań. W sieci pojawiło się wideo, w którym Wojtek Urbański, producent „SMRC” przedstawia kulisy nagrywania tego utworu, opowiadając o jego technicznej warstwie, a przy okazji zdradzając, że piosenka powstała już w 2018 roku, czyli w okresie, w którym Julia i Wojtek nagrali również „Nie muszę”, wielki hit Julii, który na Spotify ma już niemal 7,5 mln odsłuchań (liczba wyświetleń teledysku przekroczyła już 17 mln).
Przy okazji premiery „SMRC” Julia i Wojtek odwiedzili naszą redakcję, by spotkać się z Arturem Rawiczem. Zobaczcie nowy odcinek 1 NA 1.