fot. Bartek Wiski
Na YouTube MTS wylądował zapowiadany vlog z wydarzenia MTS NIGHT: 1 MILION PARTY, które jak sama nazwa wskazuje – wieńczyło przekroczenie 1 miliona subskrybentów na kanale Kizo. Materiał video zrealizowany kamerami PapiTV bardzo dobrze pokazuje skalę i poziom organizacji eventu, które wręcz należy suplementować hasłem: [M]Y [T]O [S]POŁECZNOŚĆ. Przez teren wydarzenia, począwszy od otwarcia bram, aż po wczesne godziny poranne przewinęło się ponad trzy i pół tysiąca osób, co jest wielkim sukcesem frekwencyjnym imprezy. Na odwiedzających, poza dobrą muzyką, która nieustannie wylewała się z głośników czekały: tattoo spot, stanowiska barberskie, MTS POP UP STORE oraz boxer, przy którym można było zmierzyć się siłowo z samym Glebą! Fani Sukcesiliany oraz Kizzersów powinni być zadowoleni z całodniowego tastingu produktów, ale na szczególną uwagę zasługuje premierowa degustacja KIZO BURGER, do której kolejka nie malała, a wręcz trwała przez całe wydarzenie. Kizo rozdał fanom ponad 500 burgerów.
spacerange odpowiada za opracowanie koncepcji oraz kompleksową produkcję imprezy. MTS NIGHT: 1 MILION PARTY to znak jakości, którym agencja będzie się posługiwała w nawiązywaniu kontaktów z nowymi partnerami i budowaniem planów na kolejne wydarzenia.