Iggy Pop i Marakuja – czytamy na Instagramie Janusza Palikota i przecieramy oczy ze zdumienia. Jedna z największych żywych legend punk rocka reklamuje polski browar Tenczynek.
– Kiedy w maju 2020 roku powiedziałem współpracownikom, abyśmy zaproponowali Iggiemu pracę przy Marakui, to widziałem w ich spojrzeniach niedowierzanie i konsternację. Wiadomo – skąd weźmiemy na to forsę? I dlaczego @iggypopofficial miałby się zgodzić na reklamowanie małego @browartenczynek z Polski? W dodatku Marakuja? Takie „nie punkowe” piwo?
Szukaliśmy kogoś, kto by przekonał, że to piwo na serio, a nie sok z piwem. Bo taka jest nasza Marakuja: piwo z lekkim tłem orzeźwiającej passiflory.
W tym czasie rozpoczęliśmy też z Kubą przygotowania do @przyjaznepanstwo i BUHa. „Jakie będzie hasło?” – spytał Kuba. Proponujemy „Marakuja i nie ma chuja”, ale management się nie zgadza. „A szkoda, bo to świetne hasło” – dodał. Wówczas ktoś od Iggiego zaproponował: „Nie wstydź się” (Don’t be shy). I tak powstało coś więcej niż reklama, tylko akcja społeczna o uwalnianiu od wstydu.
– Dla mnie osobiście to spełnienie marzeń. Zawsze na koniec imprezy puszczałem jakiś punkowy kawałek Iggiego, niczym wyprawę na inną planetę. Takie marzenie chłopaka z Biłgoraja. #NieWstydźSię – pisze Janusz Palikot.
– Iggy Popa poznałem gdy prowadziłem jego koncert we Wrocławiu w roku 2007… Było miło acz niebezpiecznie☠️ W pewnym momencie powiedział do mnie kurtuazyjnie ~ Musimy coś zrobić razem🙈😵 No to minęło kilka lat i zrobiliśmy🎬 – napisał Kuba.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.