fot. mat. pras.
Myśleliście, że nie da się śmieszniej niż Donatan? Zajmująca się produkcją wędlin firma Duda rzuca wyzwanie producentowi i także próbuje śmieszkować z „Dondy”, wydanej nieco ponad tydzień temu płyty Kanyego Westa. Duda posługuje się tytułem albumu, promując przy jego pomocy pasztetową. Na profilu marki pojawił się mem złożony z dwóch ilustracji. Po lewej stronie widzimy czarną plamę, czyli okładkę „Dondy” oraz podpis „Gdy nie wiesz, co myśleć o nowym albumie…”, a po prawej cała na biało wjeżdża produkt firmy i zostajemy zapewnieni, że „pasztetowa mocy DOnDA”.
Nie jest to najbardziej wyszukane nawiązanie w dziejach, niemniej doceniamy, że marketingowcy firmy uwierzyli, że Kanye jest na naszym rynku na tyle silną marką, że można bazując na niej promować pasztetową. Tylko co na to sam West?