fot. Karol Makurat / @tarakum_photography
Lody Ekipy były hitem sprzedażowym tego roku. Zanim jednak marka nawiązała współpracę z youtuberami, własną jej produkty promowali m.in. Maryla Rodowicz, Daniel Oldbrychski, Arka Noego oraz Doda. Wokalistka w jednym z ostatnich wywiadów przyznała, że nie ma najlepszego zdania o produktach przygotowanych wspólnie z Frizem i jego kompanami.
– Nie jem tych lodów. Moje są sto razy lepsze, uważam, że powinny wrócić. Zawsze jest pora na lody Koral, oczywiście moje – powiedziała wokalistka, nawiązując do hasła promującego produkty marki. – Były w kształcie korony oraz mikrofonu i miały naprawdę wspaniałą jakość, a nie jakiś żenujący patyk lodów wodnych – dodała.
Prowadzący rozmowę Damian Glinka zapytał, czy artystka pojawiłaby się we vlogu Ekipy.
– Jak zapłacą 100 tysięcy na akcję charytatywną, to pojadę – zadeklarowała Doda.