Wyjątkowy pomysł promocyjny Justina Timberlake’a

Zobaczcie specjalnie przygotowaną, limitowaną serię gadżetów.


2018.02.09

opublikował:

Wyjątkowy pomysł promocyjny Justina Timberlake’a

foto: kadr z wideo

Justin Timberlake promuje „Man Of The Woods” w wyjątkowy sposób – każda z piosenek doczekała się nawiązującego do niej przedmiotu, przygotowanego przez renomowanego projektanta. Flanelowa koszula nawiązująca do „Hers” i „Flannel”, buty Nike towarzyszące „Higher Higher” – to tylko przykłady zaprojektowanych specjalnie dla Justina gadżetów.

Wszystkie przedmioty będą dostępne w pop-upie shopie (czyli w tzw. znikającym sklepie) w Nowym Jorku, który zostanie otwarty 9 lutego. Przez kolejne trzy dni fani piosenkarza będą mogli skorzystać z wyjątkowej możliwości nabycia gadżetów związanych z albumem. Wcześniej podobne sklepy otwierali m.in. Kanye West, Frank Ocean i Taylor Swift. Poniżej możecie sprawdzić listę kolaboracji i wygląd wybranych przedmiotów. Pozostałe znajdziecie na instagramowym profilu wokalisty.

Krążek „Man Of The Woods” jest piątym albumem w solowej dyskografii Timberlake’a, powstałym z udziałem takich jego stałych współpracownik jak Timbaland i Pharrell Williams. Ukazał się 2 lutego nakładem RCA Records. Promowany jest singlami „Filthy”, „Supplies”, „Say Something” (z Chrisem Stapletonem) i „Man Of The Woods”. W zeszły weekend Justin był gwiazdą tegorocznego Halftime Show podczas finału Super Bowl.

 

 

 

 

 

 

Polecane

Share This