Avicii autorem hymnu Coca-Coli na Euro 2016

Share Tweet Artysta wystąpi w tym roku w Polsce. W


2016.04.30

opublikował:

Avicii autorem hymnu Coca-Coli na Euro 2016

Artysta wystąpi w tym roku w Polsce.

W 2013 roku Avicii wraz z Bennym Andersonem oraz Bjornem Ulvaeusem z popularnego szwedzkiego zespołu ABBA stworzył oficjalny hymn Konkursu Piosenki Eurowizji, zatytułowany „We Write a Story”. Teraz jego najnowsza piosenka „Taste The Feeling by Avicii vs. Conrad Sewell” będzie hymnem kampanii reklamowej Coca-Coli na zbliżające się piłkarskie święto Euro 2016.

W nagraniu śpiewa australijski wokalista Conrad Sewell znany z przeboju „Firestone”.  Produkcja szwedzkiego dj-a w połączeniu z wokalem utalentowanego Conrada Sewella to jednocześnie doskonały materiał na letni przebój. Naszą ambicją od zawsze było znajdywanie znakomitej muzyki, którą ludzie zapamiętają na lata. Jestem przekonany, że tak będzie i tym razem. Szukaliśmy idealnej piosenki i ta od początku wyróżniała się na tle innych nagrań – mówi Joe Belliotti, jeden z dyrektorów koncernu Coca-Cola.

Światowa premiera utworu „Taste The Feeling” miała miejsce już w styczniu tego roku. Wówczas został zaprezentowany na globalnej prezentacji nowej kampanii Coca-Coli, ale w wersji akustycznej Conrada Sewella. Wersja przygotowana przez Avicii nadała utworowi nowego charakteru i  wrażliwości. Aktualna wersja utworu – „Taste The Feeling by Avicii vs. Conrad Sewell” jest dostępna w TIDALU.

 

Przypominamy, że 15 lipca tego roku Avicii wystąpi na Stadionie Energa Gdańsk jako największa gwiazda Music Power Explosion.

 

 

Polecane