SBM Label i SOLD OUT kończą współpracę

Agencja będzie współpracować z Bedoesem i 2115?


2023.05.08

opublikował:

SBM Label i SOLD OUT kończą współpracę

fot. @damianczarny_ph

Po tym jak Solar w utworze „nigdy więcej 2022” poinformował słuchaczy, że rozstał się z Magdą Dubrawską, szefową agencji koncertowej SOLD OUT, wielu fanów zastanawiało się, jak będzie wyglądała ich dalsza współpraca na polu biznesowym, bowiem SOLD OUT organizowało nie tylko SBM FFestival, ale również trasy reprezentantów SBM Labelu. Dziś wiemy już, że na tym polu ich drogi także się rozchodzą.

Dziękujemy SBM Labelowi za kilkuletnią współpracę, która zaowocowała tysiącami ludzi pod sceną na organizowanych przez nas wydarzeniach. Coś się kończy, coś się zaczyna, a zmiany to naturalny element rozwoju – czytamy w oficjalnym komunikacie agencji.

Obie strony zapowiadają, że koniec jednego, jest jednocześnie początkiem nowych dróg. W mediach społecznościowych pojawiają się w ostatnich dniach wspominkowe materiały z poprzednich edycji SBM FFestivalu, co może sugerować, że wkrótce poznamy pierwsze informacje na temat jego ewentualnej tegorocznej odsłony. Z kolei na facebookowym profilu SOLD OUTU znajdziemy póki co jedynie dwa nadchodzące koncerty Janusza Walczuka. To prawdopodobnie ostatnie wydarzenia z udziałem reprezentantów SBM Labelu. Warto jednak zaznaczyć, że agencja w ostatnich dniach informowała w ostatnich dniach i tygodniach o koncertach reprezentantów 2115 na letnich festiwalach, w tym kilka dni temu o występie Bedoesa na Open’erze. Niewykluczone więc, że SOLD OUT będzie teraz reprezentować właśnie artystów 2115.

Polecane