Foto: @piotr_tarasewicz / @cgm.pl
Nowe identyfikacje wizualne miast często budzą skrajne reakcje ich mieszkańców. Jedni potrzebują trochę czasu, by się z nimi oswoić, inni stanowczo sprzeciwiają się pomysłom aprobowanym przez władze miasta. Kiedy ujawniono nowe logo Poznania, Peja zareagował krótko i dosadnie. – O D W O Ł U J Ę!!! – napisał na fanpage’u raper.
Nieco więcej Rychu napisał w komentarzu pod swoim postem. – Co to k***a ma być, ja się pytam??? Zielony ład z ciepłą domową atmosferą pośród remontów? Barw nawet pod Khamas nie można podciągnąć – rozumiem, że Warciarze zadowoleni? I 150 koła w błoto. Wiadomix, stać nas:) – stwierdził. – To chyba pod kiboli z Irlandii na zbliżające się Euro. Tak dobrze się tu bawili w 2012 – tyle, że zbliżające się Euro jest przecież u naszych sąsiadów w Niemczech:) Ch*j wie, może to wina Tuska:) Jeszcze trzeba by sprawdzić czy Irole się zakwalifikowali na ten turniej 🙂 – śmiał się raper.
Jaka idea stoi za nowym logotypem i towarzyszącą jego prezentacji kampanią?
„Poznań *Jesteś u siebie – to hasło kampanii marki. – Poznań to dom otwarty, przyjazny do życia dla każdej osoby – czytamy. – To jak miasto jest postrzegane przez jego mieszkańców oraz osoby odwiedzające wpływa na budowanie tożsamości i siłę marki Poznań. Marka Poznań opisując siebie w konkretny sposób składa tym samym odbiorcom konkretną obietnicę: Poznań to kompaktowa metropolia, przyjazna do życia.
SPRAWDŹ TAKŻE: Czy Bambi rapuje? Margaret ma duże wątpliwości
W logo miasta znalazła się litera P. – Inspiracją dla nowoczesnego logo marki POZNAŃ jest herb Miasta Poznania. Litera „P” staje się symbolem postaci Piotra i Pawła zawartych w herbie Poznania – informują twórcy. – Obrócona litera „P” przybiera formę prostego symbolu otwartego, przyjaznego domu odzwierciedlającego najważniejsze wartości marki tj.: kompaktowość, przyjazność, sprawczość, człowiek, duma, wolność” – czytamy na epoznan.pl.