fot. mat. pras.
Rynek muzyczny, branża spożywcza, rozrywkowa – Ekipa jest już już prawie wszędzie, a wygląda na to, że to dopiero początek ekspansji Friza i jego towarzyszy. Firma Herlitz poinformowała o nawiązaniu współpracy z twórcami, która ma zaowocować kolekcją artykułów szkolnych – zeszytów A4 i A5 oraz teczkami rysunkowymi A4 – zaprojektowaną przez członków Ekipy.
– Mamy nadzieję, że naszymi barwnymi projektami i jakością produktów Herlitz umilimy wszystkim powrót do szkoły. Poprzedni rok szkolny był inny niż wszystkie, dlatego też będzie dobrze zobaczyć się z własną ekipą we wrześniu – komentuje Wujek Łuki.
Firma Herlitz nie ukrywa, że cieszy się z tej współpracy. Jak informują Wirtualnemedia.pl liczba produktów wypuszczonych na rynek w ramach limitowanej kolekcji ma oscylować w okolicy 6-7 mln sztuk.
– Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z Ekipą, tak popularną wśród naszej grupy docelowej. Produkty przygotowane w ramach wspólnej kolekcji Herlitz/Ekipa doskonale uzupełniają nasze portfolio. Jesteśmy przekonani, że przygotowane propozycje spodobają się naszym klientom i będą doskonałym wyborem na sezon Back to School 2021 i kolejne miesiące – mówi mówi Jacek Pobłocki, szef marketingu polskiego oddziału Herlitz.
Produkty trafią do sklepów wkrótce, tymczasem przypominamy, że od kilku dni odwiedzając Energylandię w Zatorze możecie przejechać się rollercoasterem sygnowanym przez Ekipę.
Album „Sezon 3” jest obecnie drugą najlepiej sprzedającą się płytą w Polsce. Po ubiegłotygodniowym debiucie na szczycie Olisu wydawnictwo ustąpiło miejsca nowemu krążkowi Hinola „Od końca do początku”. Płyta już w momencie premiery była platynową, a jeden z promujących ją singli – „3kipa” – ma już status diamentowej płyty.